Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Piątek, 2024-04-19 ( Imieniny: Alfa, Leonii)

Archiwum Akt Nowych - Ogłoszenie o naborze - specjalista - nr 65824

Ogłoszenie o naborze - specjalista - nr 65824

Archiwum Akt Nowych w Warszawie
Ogłoszenie o naborze
NR 65824 z dnia 16.07.2020 r.
OFERTY DO 27 LIPCA 2020

WYMIAR ETATU 1
STANOWISKA 1
STATUS - NABÓR W TOKU
DODATKOWO: UMOWA NA ZASTĘPSTWO

Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
specjalista
do spraw: administracji
W Dziale Administracyjno - Gospodarczym

WARUNKI PRACY

Pracownikom oferujemy:
• dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego
stażu pracy,
• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
• szkolenia, możliwość refundacji kosztów nauki języków obcych oraz studiów podyplomowych,
• pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskooprocentowane
pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach),
• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
• dofinansowanie do kart sportowych,
• ubezpieczenie grupowe,
• pożyczki na cele mieszkaniowe na preferencyjnych warunkach,
• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
• dobrą lokalizację,
• miłą atmosferę pracy.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na
stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca przy komputerze przekracza 4 godziny dziennie,
- praca w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych,
- brak podjazdu do budynku i windy dla wózków inwalidzkich.

ZAKRES ZADAŃ

Obsługa biurowa w zakresie spraw administracyjnych w tym inwestycji i remontów w celu zapewnienia
efektywnego funkcjonowania Archiwum.
Udział w przygotowaniu projektów umów oraz nadzorowanie ich prawidłowej i terminowej realizacji w celu
zapewnienia efektywnego funkcjonowania Archiwum.
Udział w opracowaniu okresowych planów pracy i sprawozdań z realizacji zadań administracyjnych oraz
inwestycyjnych w celu kontroli nad realizacją zadań działu.
Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych, w tym podejmowanie szybkiej reakcji na zgłaszane
przez oddziały awarie w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
Zastępowanie kierowcy, podczas jego nieobecności w celu efektywnego funkcjonowania Archiwum.
Obsługa organizacyjna zebrań i sporządzanie protokołów w celu zapewnienia płynności działań w
Archiwum.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

Wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 lata w obszarze administracji
Znajomość ustawy Prawo Budowlane
Prawo jazdy kat. B
Znajomość pakietów biurowych MS Office lub Libre Office/Open Office
Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu
Umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i w piśmie
Umiejętność organizacji pracy własnej
Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo
obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

CV i list motywacyjny
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
zawodowego / stażu pracy
Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego
znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia
rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające
obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo
skarbowe

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Dokumenty należy złożyć do: 27 lipca 2020 r.
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: rekrutacja@aan.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres:
Archiwum Akt Nowych
ul. Hankiewicza 1
02-103 Warszawa
z dopiskiem "Specjalista ds. administracji" oraz nr ogłoszenia.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Akt Nowych ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa Tel.
+48 22 58931 18
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@aan.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po
przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: ARCHIWUM AKT NOWYCH na podstawie upoważnienia przez ADO do
przetwarzania danych osobowych w celu wykonywania obowiązków służbowych oraz podmiotom
udzielającym wsparcia ARCHIWUM AKT NOWYCH na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi
umowami powierzenia, a także podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3
miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w
przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez
czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy
administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221
2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z
dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c
RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie
cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w
procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na
przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak
wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą
też profilowane


INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na
płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową,
pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian
wiedzy/umiejętności.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu).
Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.
Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie
W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem poczty elektronicznej należy przesłać skany
własnoręcznie podpisanych oświadczeń.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru.
O terminach etapów naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 589 31 06 w godz. 8.15 - 14.15

WZORY OŚWIADCZEŃ:

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

Autor: Archiwum Akt Nowych

Metryczka

Metryczka
Wytworzono:2020-07-16 08:59przez: Archiwum Akt Nowych
Opublikowano:2020-07-16 00:00przez: Andrzej Augustynowicz
Podmiot udostępniający: Archiwum Akt Nowych
Odwiedziny:3115

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.