Jesteś tutaj: Start / ORGANIZACJA / ODDZIAŁ III

ODDZIAŁ III

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

EWIDENCJI I PRZECHOWYWANIA ZASOBU

Kierownik - Eugenia Szymczuk
tel. 022 58 93 112
e-mail: eugenia.szymczuk@aan.gov.pl

 

ZADANIA ODDZIAŁU:

  1. Prowadzenie ewidencji całości przechowywanego zasobu archiwalnego, a w szczególności: księgi nabytków i ubytków, księgi przesunięć międzyzespołowych, kartoteki zespołów i zbiorów, spisu zespołów i zbiorów,   spisów zdawczo – odbiorczych, spisów roboczych, inwentarzy archiwalnych,  ewidencji skarbowej,  inwentarza topograficznego;
  2. Gromadzenie pomocy ewidencyjno-informacyjnych w zakresie zasobu opracowanego i nieopracowanego;
  3. Współudział w przedsięwzięciach popularyzatorskich, edukacyjnych i wydawniczych;
  4. Przejmowanie materiałów archiwalnych;
  5. Rozmieszczenie i zabezpieczenie materiałów archiwalnych;
  6. Nadzorowanie zabezpieczenia materiałów archiwalnych w zakresie zagwarantowania stałych i optymalnych warunków przechowywania materiałów archiwalnych we współpracy z oddziałem konserwacji archiwaliów;
  7. Zgłaszanie potrzeb w zakresie wyposażenia magazynów archiwalnych w niezbędne urządzenia i sprzęt;
  8. Realizacja zamówień na materiały archiwalne dla Pracowni Naukowych i pracowników Archiwum;
  9. Rejestracja ruchu osób spoza Oddziału III w pomieszczeniach magazynowych;
  10. Organizacja i koordynacja praktyk studenckich organizowanych w Archiwum oraz opieka nad stażystami;
  11. Wykonywanie kwerend w zasobie Archiwum;
  12. Wydawanie uwierzytelnionych odpisów, wypisów i reprodukcji z przechowywanych materiałów archiwalnych;
  13. Prowadzenie spraw w zakresie przechowywania dokumentacji o czasowym okresie przechowywania zlikwidowanych przedsiębiorców i pracodawców;
  14. Współpraca z Archiwum Państwowym Dokumentacji Osobowej i Płacowej oraz z innymi archiwami państwowymi w zakresie przechowywania dokumentacji o czasowym okresie przechowywania;
  15. Obsługa kwerend pracowniczych i udzielanie informacji o miejscu przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej udostępnianie dokumentacji upoważnionym osobom i organom;
  16. Prowadzenie ewidencji dokumentacji przechowywanej w ramach działalności usługowej.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:0000-00-00
Data publikacji:0000-00-00
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:4092