DZIAŁ ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZY

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Kierownik - Elżbieta Piliszek
tel. 022 58 93 198
e-mail: elzbieta.piliszek@aan.gov.pl

 

ZADANIA DZIAŁU:

1. Sprawy administracyjno - gospodarcze

  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie użytkowanych budynków i pomieszczeń,
  • zabezpieczanie przed pożarem i włamaniem,
  • utrzymanie porządku i czystości posesji i pomieszczeń w budynkach,
  • dokonywanie z udziałem pracownika odpowiedzialnego za bhp i ppoż. przeglądów technicznych budynków i pomieszczeń dla ustalenia niezbędnych potrzeb w zakresie prac remontowych,
  • prowadzenie ewidencji budynków Archiwum,
  • przeprowadzanie inwentaryzacji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych, bilansowanie wyników inwentaryzacyjnych, sporządzanie sprawozdań,
  • opracowywanie planów remontów kapitalnych i bieżących,
  • organizowanie wykonawstwa na planowane roboty remontowe,
  • przygotowywanie umów, organizowanie nadzoru technicznego nad realizowanymi remontami, " prowadzenie dokumentacji dotyczącej przetargów,
  • usuwanie zgłoszonych przez komórki organizacyjne drobnych usterek,
  • zlecanie przeglądów i konserwacji głównych instalacji i urządzeń w budynkach Archiwum,
  • dbanie o transport archiwalny,
  • zabezpieczenie szatni.

2. Zaopatrzenie

  • wyposażenie budynków i pomieszczeń w określone przepisami ilości i rodzaje sprzętu i urządzeń ppoż,
  • zakupywanie materiałów i przedmiotów nietrwałych, materiałów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych,

3. Bhp i p. poż.

  1. 1. W zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Kontrola warunków pracy w Archiwum, oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Sporządzanie i przedstawianie dyrektorowi Archiwum rocznych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć organizacyjnych mających na celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,
  • Prowadzenie rejestru wypadków oraz przechowywanie dokumentacji wypadkowej i innej niezbędnej dokumentacji, sporządzanie i przedstawianie dyrektorowi Archiwum rocznych analiz i ocen wypadkowości,
  • Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji w ustalonym zakresie,
  • Udzielanie wstępnego instruktażu bhp, organizacja szkoleń bhp,
  • Udział w pracach komisji doraźnych zajmujących się problematyką bhp,
  • Zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami i informowanie o nich dyrekcję i kierowników komórek organizacyjnych.
  1. 2. W zakresie ochrony przeciwpożarowej
  • sporządzanie i przedstawianie dyrektorowi Archiwum rocznych analiz stanu ochrony przeciwpożarowej zawierających propozycje w zakresie kierunków działania dotyczących zabezpieczania przeciwpożarowego,
  • sprawowanie kontroli nad właściwą pracą urządzeń p. poż, instalacji samoczynnego wykrywania pożaru, łączności telefonicznej oraz czuwanie nad prawidłowym oznakowaniem i utrzymaniem dróg ewakuacyjnych,
  • przeprowadzanie okresowych kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej oraz opracowanie i przekładanie wniosków odnośnie stwierdzonych nieprawidłowości w zabezpieczeniu przeciwpożarowym,
  • instruowanie pracowników w zakresie zapobiegania pożarom i zwalczania pożarów,
  • prowadzenie dokumentacji w sprawie zabezpieczania przeciwpożarowego Archiwum.

4. Sprawy obronne

  • Realizację zadań z zakresu obrony cywilnej i spraw obronnych regulują odrębne przepisy.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:0000-00-00
Data publikacji:0000-00-00
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:3503